Service-applicatie Valuemation
Op deze pagina vindt u de richtlijnen en instructies voor contact met de servicedesk en het registreren van meldingen en verzoeken via IT-servicemanagementsysteem Valuemation.
Meldingen registreren
Naast het contact met de servicedesk-medewerkers van Aareon via telefoon of e-mail kunt u zelf meldingen aanmaken in het IT-servicemanagementsysteem Valuemation, waarvoor u hieronder uitgebreide instructies aantreft.
Door zelf uw melding of verzoek te registreren kan deze snel in behandeling worden genomen. U kunt een duidelijke omschrijving vastleggen en eventuele bijlagen koppelen. Doordat een dergelijke melding direct in de werkvoorraad van de specialisten van het geregistreerde product en deelsysteem komt, is een snellere respons mogelijk.
Om bij te dragen aan een snelle en soepele afhandeling vindt u hiernaast een instructiedocument voor het zo optimaal mogelijk indienen van meldingen of verzoeken en een sjabloon dat u helpt bij het beschrijven en het vastleggen van de reproductiestappen.
Documentatie Valuemation
Hiernaast kunt u de handleiding voor de meldingenapplicatie Valuemation downloaden.
Ook zijn de volgende instructievideo's beschikbaar: