GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Video

Support

Vragen? Raadpleeg altijd eerst onze gebruikersinformatie!

Hieronder zetten we voor u op een rijtje welke gebruikersinformatie wij aanbieden voor de verschillende Aareon-oplossingen.

Tobias 365/AX

Documentatie bij feature-updates

Wij leveren viermaal per jaar een nieuwe feature-update op met daarin nieuwe functionaliteit en foutoplossingen. U vindt deze op ons extranet. In de notes kunt u nauwkeurig nalezen welke aanpassingen in de feature-update zijn opgenomen. We maken het volgende onderscheid:

Documentatie bij quality-updates

Wanneer nodig leveren wij in de periode tussen de feature-updates tweewekelijks quality-updates op via ons extranet. Hierbij treft u notes en applicatiebeheernotes aan.

Help

De help van Tobias 365 en Tobias AX is opgebouwd volgens de administratieve processen van woningbouwcorporaties en is altijd beschikbaar voor alle Tobias-modules. Zo kunt u vanuit iedere module eenvoudig doorklikken naar de helponderwerpen van een andere module. Voor de programma's die tot de standaardfunctionaliteit van Microsoft behoren, blijft gewoon de help van Microsoft beschikbaar. U kunt de help van Tobias als volgt opvragen:

Apps/portalen en Mareon

Wanneer voor een van onze apps of portalen een update wordt opgeleverd, treft u hiervan de notes op het extranet aan. Hierin leest u welke aanpassingen in de update zijn opgenomen.
De  oplossingen werken dusdanig intuïtief, dat wij hiervoor verder geen gebruikersdocumentatie beschikbaar stellen.

Assets & Treasury

Vanuit de Assets & Treasury-applicatie kunt u rechtstreeks de documentatie opvragen via het menu rechtsboven in beeld. U vindt hier de releasenotes van de verschillende servicepacks. Daarnaast kunt u vanaf deze locatie steeds meer handleidingen (pdf-bestanden) van Assets & Treasury 2.0 downloaden.

to top