GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Vacature

Supportspecialist

Emmen

Wist je dat de gemiddelde arbeidsduur in Nederland ongeveer 7 jaar is? Bij Aareon NL overstijgen we dat ruimschoots met 321 medewerkers, met een gemiddelde dienstverband van bijna 11 jaar! Wat maakt werken bij Aareon zo aantrekkelijk? We begrijpen dat een baan meer is dan alleen werk. Daarom bieden wij:

Hybride werken: Bij Aareon krijg je de flexibiliteit om je werk tussen kantoor en thuis te verdelen. We geloven in een gezonde balans tussen werk en privé.

Uitstekende pensioenregeling: Jouw toekomst is belangrijk voor ons. Daarom bieden we een solide pensioenregeling, zodat je met een gerust hart aan je carrière kunt bouwen.

Geweldige werksfeer: Elke collega heeft zijn eigen motivatie, waardoor onze werkomgeving uniek en inspirerend is. We zorgen ervoor dat je je thuis voelt bij Aareon, ongeacht achtergrond, geaardheid, geslacht, leeftijd, handicap of andere kenmerken.

Klinkt dit als de plek voor jou? We zoeken een nieuwe collega support specialist voor onze skilled servicedesk. Doe je mee?

Hoe maak jij impact als support specialist?

Ons team is gespecialiseerd in het ondersteunen van klanten bij Tobias365, ons systeem gebaseerd op Microsoft Dynamics 365. Als je bij ons begint, word je begeleid door ervaren collega's die je alle ins en outs van het vak bijbrengen.

Je zult je dagelijks richten op het oplossen van problemen voor onze klanten. Deze problemen komen vaak binnen via ons ticketsysteem, maar ook telefonisch. Onze klanten hebben kerngebruikers die regelmatig contact hebben met ons supportteam. Het leuke hieraan is dat je echt een band opbouwt met de klanten. Als medewerker support analyseer je problemen, onderzoek je ze en onderhoud je contact met klanten, developers en consultants. Samen zorgen we ervoor dat Tobias 365 optimaal wordt benut.

Elke vraag die binnenkomt, behandel je met nauwkeurigheid en expertise. Dankzij jouw analytisch vermogen en de ondersteuning van je team kunnen we elke klant een oplossing op maat bieden.

Dit ben jij als support specialist:

Wat staat er tegenover?

Wij werken prettig samen met een aantal eerste leveranciers. Acquisitie door werving- en selectie-, detachering- of uitzendbureaus wordt hierom niet op prijs gesteld.

Solliciteren?

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen solliciteren als ze aan 100% van de eisen van een vacature voldoen waarbij dat percentage bij mannen een stuk lager ligt namelijk op zo’n 60%. Wij nodigen iedereen uit te solliciteren, ongeacht religie, geaardheid, geslacht, leeftijd, beperking of andere kenmerken, ook als je niet 100% aan alle eisen voldoet.

Solliciteer hier!
to top