Vastgoed Services App
De Vastgoed Services App is een innovatieve app waarmee de communicatiemogelijkheden tussen huurder en vastgoedonderneming aanzienlijk worden verbeterd.
U biedt uw huurders de mogelijkheid om de diensten die uw organisatie biedt in te schakelen door middel van selfservice in de applicatie. Denk hierbij aan het melden van reparatieverzoeken, calamiteiten, algemene vragen en de integratie met het huurderportaal.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid de app in te zetten voor gebruik door medewerkers zoals een technisch opzichter of huismeester.
Gebruiksgemak en flexibiliteit
Huurders zijn in staat om zelfstandig en eenvoudig woonzaken te regelen en belangrijke informatie te raadplegen zonder direct contact op te hoeven nemen met de beheerder.
Effectief communiceren met uw huurders
Met behulp van een intuïtieve en herkenbare berichtenfunctie wordt communicatie over calamiteiten, reparatieverzoeken of andere meldingen in de Vastgoed Services App ondergebracht.
Functionaliteit
Binnen de Vastgoed Services app wordt de volgende functionaliteit geboden:
- Integratie met huurderportaalfuncties.
- Het melden van een nieuw reparatieverzoek.
- De status inzichtelijk maken van eerdere meldingen.
- Inzicht geven in recente meldingen op complexniveau (bijvoorbeeld liftstoring).
- De klanttevredenheid meten.
- Het invoeren van klachten in kader van leefbaarheid (zoals overlast).